Pages

Monday, August 30, 2010

ya.orang bodoh ini akan pergi.

aku bodoh sebab tunggu kau.aku bodoh sebab terlalu sayangkan kau.aku bodoh sebab percayakan kau dan ikut semua cakap kau.aku menyesal jadi manusia bodoh.

Dan kau manusia bangang berperangai macam sial dan tak pandai bersyukur dengan kehadiran manusia bodoh yang tak pernah penat sayangkan kau.kau bangang sebab sia-siakan manusia bodoh ini untuk mengejar perempuan idaman Malaya yang bermuka muka.kau dengan dia sama.depan aku kau orang baik macam bidadari tapi belakang aku kau orang ni ... Aku tak tahu apa perkataan yg sesuai.

Aku tak layak kutuk kau orang sebab aku cuma manusia bodoh.dan sekarang aku dah penat jadi bodoh.aku sumpah kau akan menyesal sampai kau ke syurga atau neraka.aku benci kau.dalam hati bodoh aku masih sayangkan kau dan hormati dia tapi otak bijak aku sedaya upaya menghalang hati bodoh yg gelap dengan segala janji palsu kau. Semoga berbahagialah kau dan dia. Dan biarlah aku pergi dengan rasa bodoh dan sial.aku pergi mencari mungkin manusia bijak yg mampu terima aku seadanya.

Selamat jalan.
Muhammad qamarul ariff dan nur hazirah.

No comments: