Pages

Sunday, December 5, 2010

Blog Baru (2010) Pilihan :)

hai. saya nak masuk boleh? kalau boleh, baguslah. kalau tak boleh, abaikan jelah post ni ok ;)


Blog Baru (2010) Pilihan. tengok pada nama je semua orang dah tahu yang contest ni *eh ni contest kan?*  terbuka untuk blog yang masih freshie. hoho. maksudnya yang dibuka pada tahun ini, 2010. so, maksudnya blog ni boleh lah join kan?

entri first kat blog ni ditulis pada  11 April 2010. tajuknya Aku Dan Sesuatu *intro*. aku dan sesuatu ini merupakan cerita bersiri pertama di blog ini. sila rujuk http://aziluzcerita.blogspot.com/2010/04/aku-dan-sesuatu-intro.html

nak kena cerita sejarah blog ke? err. cerita sikit ok. blog ni dibuka sebab minat menulis membuak-buak saya, terutamanya ketika cuti lepas SPM yang sangat panjang. sebelum ini saya cuma hasilkan karya atas kertas tapi kini saya melangkah setapak lagi dengan berkarya di blog. tapi still agak baru kan. follower pun sikit. ahaha.

mesti tak menang kan :P

btw, thanks :)

6 comments:

KNS said...

Good luck dear ^___^
blom cube blom tawu
kn dah tersenarai tu
=p

Anonymous said...

Salam..GOODLUCK!! ;))
JOM UNDI SAYA GROUP9,NO346 =)
"1.BlogBaruPilihanMalaysia2010??"

♥ nur zaa ♥ said...

good luck dear..
undi nur kump 4, no.129
(=

http://diaryhati-nur.blogspot.com

.::: Princess MOMOY :::. said...

TAHNIAH tercalon di BPPM !
Salam perkenalan. Momoy datang support kawan-kawan

Dear tolong support Momoy dari kumpulan 10 juga yer No. 382 di BPM yer. Much thx
MY RECENT POST : ETUDE HOUSE - Korean Cosmetics

Jangan lupa VOTE Momoy di BBPM No. 382 !!

Tempoh Mengundi No. 382 !!

izuddinrahim said...

gudluck tigaratuslapapulohlapan kali.. haha

titirara said...

Salam , jom undi tira kat bpm . nombor 215.. mekaseh ye.. suda follow :)

goodluck k :)