Pages

Tuesday, May 25, 2010

ok. satu sudah siap. wee ~

akhirnya. setelah sebulan lebih aku mengarang, berjaya juga siapkan cerita pertama - Aku Dan Sesuatu. fuhh! leganya. aku terpaksa menghabiskannya hari ini kerana esok mungkin aku tidak dapat mengonlinekan diri lagi (sob..sob..) doa doalah aku dapat beli laptop cepat, jadi dapatlah aku terus berkarya. ARGH! macam mana nak teuskan hidup tanpa laptop selama sebulan lebih ini. tolnglah. sesuatu yang menyiksakan. tanpa laptop. tanpa boyfriend (haha. si gedik) nasib baik lah ada handphone dan mp3 (saya masih gunakan mp3)
sebenarnya, cerita ke2 sudah berada dalam kepala otak aku. tapi seperti yang aku katakan tadi, aku kena dapatkan laptop dulu. baru boleh cerita!! siapa nak menderma kepada aku? siapa? siapa?? tolonglah. uhh...
ok lah. dah penat memerah otak untuk cerita-tanpa-draf ini. haih.
semoga terhibur. terima kasih kerana membaca :)

-Aziluz

No comments: