Pages

Tuesday, June 29, 2010

lepas facebook apa pula?

mula-mula kenal friendster
lepas tu kenal myspace
bila rasa myspace best
saya delete friendster saya
saya layan myspace
saya kenal facebook pula
tapi masa tu rasa facebook bosan
putih melepak
tak boleh letak muzik kat profil
sekali sekarang dah banyak application
dah boleh warna warnikan facebook
boleh buat playlist kat facebook
dah ramai kawan kat facebook :)
jadi saya rasa facebook best
perlu tak saya delete akaun myspace?

cuma sejak belakangan ni saya rasa
facebook dah bosan
asyik menghadap muka dia aja
(muka : face) :: facebook lah
lepas ni nak tukar apa pula?
entahlah
hey YHD pergilah buat website baru lagi
yang best best
saya nak join
ala millatfacebook tu kau orang punya juga kan
kantoi la bro
nasib baik saya punya registration ke web tu tak berjaya
Alhamdulillah syukur nikmat
Malaysia maju rakyat selamat :D

ok lah.
berbalik kepada soalan saya
lepas facebook apa pula?

rasa macam nak kembali ke zaman friendster kerana Malaysia sudah beli syarikat friendster tersebut :( Malaysia, lain kali beli facebook pula.

1 comment:

LailaAlfisyahr. said...

millat tu pun yahudi punya?
seriously?

reply me ye cik zuliza :D